#008: Content. Materiał. Jaki powinien być, żeby przykuwać uwagę widowni

Dotychczas słuchaczy: 75

Czasami analizuję przemówienia i prelekcje, które niby mają w sobie “to coś”, ale…nie działają. Z punktu widzenia idei, kontekstu i marki mówcy, warsztatu scenicznego – jest dobrze, ale coś nie styka. Nie iskrzy.

Ponieważ istotnym etapem przygotowania prezentacji jest zbieranie materiału, warto jest wiedzieć, jakimi kryteriami rządzi się lub powinno się rządzić wybieranie materiału. Jakie cechy powinniśmy obserwować albo jakie punkty kontrolne ustawić, żeby wszystko działało. Żeby prezentacja była skuteczna.

W tym odcinku micropodcastu:

  • Kiedy materiał jest dobry
  • Czym się różni moja historia od “czyjejś” i kiedy warto być bohaterem historii
  • Co oznacza “oryginalny” i kiedy materiał jest nowy i użyteczny
  • Co to znaczy “adaptowalność” (to dobre słowo?)
  • Jakie trzy benchmarki zadbają o “dobrość” materiału

Jak świetnie zaczynać prezentacje?

Większość mówców biznesowych i sprzedawców wymyśla rozpoczęcie prezentacji na scenie. Stworzyłem dokument, żeby nie tylko zabrać Ci stres, ale i dać Twojej widowni efekt WOW. Jest on częścią “7 kroków do mistrzowskiej prezentacji” i pozwoli komfortowo tworzyć porywające przemówienia.

Kliknij i przejdź do strony, na której pobierzesz swoją kopię mini-ebooka. Żadnych maili, wystarczy, że odezwiesz się do mnie na messengerze.

Dołącz do mnie na FB, Twitterze, Instagramie

Będzie mi bardzo przyjemnie, kiedy dołączysz do mnie na Facebooku, Twitterze czy Instagramie i podzielisz się ze mną opinią na temat tego podcastu.

Do zobaczenia

Jerzy

[gs-fb-comments]

Copyright 2017-2018 Jerzy Zientkowski | Regulamin serwisu | Cookies

WARSZTATY 7 kroków do mistrzowskiej prezentacji w biznesie

1590 zł brutto

STORYTELLING W BIZNESIE 2.0