Działając wbrew swoim zasadom i logice postępowania, w tym jednym temacie daję się ponieść negatywnym emocjom — edukacja. Dlaczego patrząc wstecz, dochodzę do wniosku, że jestem tryglodytą? Dlaczego nie uczymy się jako cywilizacja? Co lub kto blokuje dostęp do najważniejszych umiejętności, które nabywamy dopiero po latach doświadczeń i porażek? Tego nie wiem, wiem natomiast, jakich umiejętności będę uczył swoje dzieci, w pierwszej kolejności, żeby dać im jak najlepszy start w udane życie. Co więcej, ich prostota i narzędziowość sprawiają, że można ich użyć już, od ręki. Działają efektywnie, a na pewno sprawiają, że moje emocje zmieniają się w pozytywne…
Część pierwsza: otoczka. Wstęp prawie zawsze wygląda tak samo: Dzień dobry, widziałem Cię na konferencji, chciałbym/muszę coś powiedzieć, bo szef kazał, a ja się boję
HOME JERZY OFERTA MENTORING Kurs Storytelling w Podnajmie Kurs Storytelling w Biznesie WIIFM, what’s in it for me? Fragment mojej nadchodzącej książki o prezentacjach publicznych.
Kreatywność rozwiązuje problemy, powtarzalność generuje jakość.
Jeśli Twój klient ma problem, którego rozwiązania nie znacie, powtarzalność nie przyda się za bardzo.
Jeśli Twój klient ma problem, a Ty znasz rozwiązanie, kreatywność będzie tylko kosztem.
Trzeba tylko zadać dwa ważne pytania:
Czy to jest na pewno problem (a może ktoś zna już rozwiązanie)?
Czy mój klient oczekuje kreatywności?
Kiedy stoję na scenie podczas konferencji, żaden z moich słuchaczy nie oczekuje kreatywności. Moja prezentacja nie rozwiązuje ich problemów – są zainteresowanie jej jakością. Tu liczy się powtarzalność.
Kiedy rozmawiam z klientem w jego biurze o tym, co go trapi, mogę sięgać po sprawdzone odpowiedzi i rozwiązania. Ale jeśli znajdziemy prawdziwy problem, liczy się kreatywność.
Administratorem danych osobowych jest speakerslair Jerzy Zientkowski Drapałka 3B 62-023 Borówiec tel. 601 534 576 e-mail: [email protected]
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być i są podmioty świadczące usługi hostingu, usług informatycznych, wysyłki newslettera, a także podmioty upoważnione doodbioru danych na podstawie przepisów prawa.
Po co nam Twoje dane?
Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera i ofert marketingowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO dla prawnie uzasadnionego interesu Administratora – marketingu bezpośredniego produktów i usług
Jak długo je trzymamy?
Dane osobowe są przechowywane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, a po tym okresie przez aż do przedawnienia ewentualnych roszczeń.
Twoje prawa
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
prawo dostępu do treści danych,
prawo do sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
prawo do wniesienia sprzeciwu,
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
A jeśli nie chcę dać zgody marketingowej?
RODO jest skonstruowane tak, żeby ograniczyć możliwość nieuprawnionwego wykorzystania Twoich danych. Oznacza to równiez, niestety, mniej możliwości na dawanie Ci dobrych treści, reklam i ofert.
Jeśli nie życzysz sobie otrzymywania ode mnie treści wszelakich, nie pobieraj darmowego ebooka. Jeśli jednak chcesz go mieć, a nie chcesz maili ode mnie, pobierz go, a potem wycofaj zgodę. Będzie mi przykro, rzecz jasna…
Wycofania zgody można dokonać, korzystając z linku podanego w mailu.
Wyzwanie 7 kroków do mistrzowskiej prezentacji
Cena regularna: 49.00 PLN
Nowa cena: 27.00 PLN
WARSZTATY
7 kroków do mistrzowskiej prezentacji w biznesie