Luty to był ciekawy miesiąc. Clubhouse dał mi niesamowitą perspektywę na to, jak nowe technologie versus pandemia mogą kreować #biznes i klientów w miejscach, których ich wcześniej nie było.
Liczby, #liczby, liczby od 2 lutego do dziś:
2,7k obserwujących.
9 pokojów, w których mówiłem o storytellingu, optymalizacji biznesów, marce osobistej czy sprzedaży.
6 klientów na mentoring lub konsultacje indywidualne
2 zaproszenia do wywiadów i podcastów
2 klientów na warsztaty z komunikacji i sprzedaży
1 zaproszenie na wykład
1 projekt konsultacji biznesu
W sumie 12 biznesów, 7 już płatnych na kwotę 40+k.
Jak? Prosta strategia, zestawy zachowań, trochę technologii i mniej więcej 15 minut dziennie aktywności (plus czas na pokoje).
Jeżeli to jest to, co Cię interesuje, w przyszły czwartek robię #webinar. Będę tam opowiadał m. in.
– jak budować widoczność na Clubhouse
– o czym rozmawiać (tematy pokojów)
– co monitorować (liczby, liczby)
– gdzie i jak przekierowywać zainteresowanych klientów
– jak technologicznie zapanować nad tym wszystkim