mowa
Mowa inspiracyjna to świetny pomysł na galę, konferencję dla klientów, wydarzenie firmowe czy jakiekolwiek miejsce, w którym chcemy, żeby nasza widownia poczuła się wyjątkowo.
Dobra mowa inspiracyjna zawiera elementy wiedzy, interakcji, daje energię do przemyśleń i działań. Jest oparta na badaniach, źródłach, ale i doświadczeniach własnych mówcy i doświadczeniach danej branży.
Dlatego warto zaprosić ciekawego, inspirujacego mówcę z doświadczeniem zarówno biznesowym, jak i scenicznym. To pierwsze – bo chcesz dać widowni wartość, to drugie – bo nie chcesz widowni uśpić, a zainspirować!
#Sprzedaż
Półtorej godziny poświęcone efektywności,
skuteczności i zaangażowaniu. Twój zespół
handlowców dostanie solidną,
dawkę nieoczywistej wiedzy dotyczącej
postrzegania sukcesów, marki i słuchania.
#sprzedaż, #inspiracja
Your brand is what other people say about you when you’re not in the room
~ Jeff Bezos, Amazon CEO
#sprzedaż, #relacje
Jak budować wiarygodność, która łączy, relacje, które spajają i zaufanie, które sprzedaje. Od pierwszego wrażenia do ciasteczek od sprzedawcy Darka – co jest ważne w sprzedaży relacjami? Mowa inspiracyjna dla działów sprzedaży.
#inspiracja #efektywność
O rozumieniu (i rozróżnianiu) siły determinacji i desperacji, motywacji i inspiracji w osiąganiu celów. Świetne narzędzia dla każdego zespołu i specjalisty, zwłaszcza jeśli na moment zabrakło rozpędu…
2015
Flagowy wykład Jerzego: o tym, jak szybko i skutecznie tworzyć prezentacje, przemówienia i jak zapanować nad komunikacją. Od celu przez struktury do materiału i ćwiczeń. Od idei – do oklasków.
myślisz o innym temacie prelekcji?
Administratorem danych osobowych jest
speakerslair Jerzy Zientkowski
Drapałka 3B
62-023 Borówiec
tel. 601 534 576
e-mail: [email protected]
Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być i są podmioty świadczące usługi hostingu, usług informatycznych, wysyłki newslettera, a także podmioty upoważnione doodbioru danych na podstawie przepisów prawa.
Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera i ofert marketingowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO dla prawnie uzasadnionego interesu Administratora – marketingu bezpośredniego produktów i usług
Dane osobowe są przechowywane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, a po tym okresie przez aż do przedawnienia ewentualnych roszczeń.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych
przysługują Pani/Panu następujące prawa:
RODO jest skonstruowane tak, żeby ograniczyć możliwość nieuprawnionwego wykorzystania Twoich danych. Oznacza to równiez, niestety, mniej możliwości na dawanie Ci dobrych treści, reklam i ofert.
Jeśli nie życzysz sobie otrzymywania ode mnie treści wszelakich, nie pobieraj darmowego ebooka. Jeśli jednak chcesz go mieć, a nie chcesz maili ode mnie, pobierz go, a potem wycofaj zgodę. Będzie mi przykro, rzecz jasna…
Wycofania zgody można dokonać, korzystając z linku podanego w mailu.
Nowa cena: 27.00 PLN