W 2016 wystarował serwis, którego głównym zadaniem było pomóc ludziom takim jak Ty, zanim wyjdą na scenę. Bo niezależnie od tego, czy występujesz na konferencjach czy u klienta, na żywo czy na YouTube, przed kamerami telewizji czy kamerką internetową, na skype czy zoom, PIERWSZE WRAŻENIE ROBISZ RAZ, potem jest pod górkę.
Dlatego lepiej jest pierwsze złe wrażenie zrobić na nas. Na ludziach, którzy zawodowo zajmują się ewaluacjami prezentacji, prelekcji czy przemów. Jeśli kiedykolwiek czułeś, że wstydzisz się występować, że widownia jest zażenowana, że nie lubisz oglądać nagrania z Tobą w roli głównej (a kto lubi!), że paraliżuje Cię strach przed wyjściem na scenę, to jesteśmy tu po to, żebyś to poczuł.
Ale – chcemy, żebyś bał się i stresował i wahał i „yyyy” i „mlask mlask” i „co zrobić z rękoma, uciąć w łokciach?” PRZED NAMI, a nie przed klientem. Nie przed słuchaczami na webinarze. A już na pewno nie na Twoim kanale na YT.
I nie ma znaczenia, czy jesteś początkujący czy zaawansowany, czy popełniasz wiele błędów, czy tylko potrzebujesz doszlifować diamencik perfekcyjnej prezentacji. Zadbamy o to, żeby Twoja prezentacja nie zabierała Ci sprzedaży, komfortu i nie zjadała nerwów.
Lista błędów może być długa, a skompromitować się jest łatwo. Nikt z nas nie chce być wyśmiany przez nagle nieprzyjazną widownię, która nie widzi niedocenianego wysiłku, ale łatwo jest jej hejtować w komentarzach. Takie uczucie bywa upokarzające…
Daj się poznać jako intrygujący mówca od pierwszego słowa. Przykuj uwagę widowni, zamiast cisnąć standardem, zamień uwagę w zainteresowanie i zaproś ich w podróż do Twojej historii, tam, gdzie powinni poczuć się najlepiej
Niezależnie od wielkości widowni, rozmiaru sceny czy modelu kamery, stres może zjeść każdego. To uświadomione kompetencje powinny kierować Twoim warsztatem scenicznym, bo przecież wiedzę merytoryczną już masz. Wystarczy wiedzieć, jak…
Nie pozwól swojemu mózgowi na oszukiwanie Cię w ostatniej chwili – nieprzećwiczona i niesprawdzona prezentacja może się spalić zanim wyjdziesz na scenę. Wskazówki od naszych ekspertów zamienią wahanie w pewność siebie, a stres w poczucie bezpieczeństwa.
Nie każdy wie, jak w kilku krokach poprawić prezentację, prelekcję czy wypowiedź tak, żeby działała o wiele skuteczniej. Dlatego dostaniesz do ręki prosty proces pomagający zmienić Twój sposób działania. Na lepsze.
Pokażemy Ci mocne strony, zadbamy o te, które przeszkadzają w odbiorze, wesprzemy w procesie zmian i docenimy wysiłek. Naszym zadaniem jest sprawić, żebyś wygrywał.
A potem umieść ją na YT, Vimeo albo innym serwerze nagrań. Możesz też użyć już istniejącego nagrania. Pamiętaj o wymaganiach, znajdziesz je poniżej.
Wypełnij formularz, wyślij, zapłać, ciesz się mailem w skrzynce. Pamiętaj, żeby podać prawidłowy link do nagrania, ale poza tym - minimum formalności.
Nasz zespól zajmuje się Twoim nagraniem. Kiedy Ty czekasz/śpisz/pracujesz, my sprawdzamy nagranie pod kątem przesłania, tekstu, warsztatu scenicznego, pomocy wizualnych i benchmarków scenicznych.
W Twojej skrzynce czeka mail ze wskazówkami, co i jak pozmieniać, zeby było znacząco lepiej. Dostajesz też dostęp do materiałów, które pomogą Ci zrobić #LepszePrezentacje. Do pracy!
Ale to nie jest tak, że to jest puste hasło reklamowe. W ciagu ostatnich 8 lat mentoringów, konsultacji i niezliczonych ewaluacji mieliśmy na scenie, przed kamerami i w sesjach jeden na jeden klientów z właściwie każdego miejsca. Zresztą, zobacz sam (przewijaj, żeby zobaczyć, o!):
Oprócz polityki, właściwie każde stanowisko, każda specjalizacja i większość branż pojawiły się na naszych konsultacjach. Nie ma znaczenia, czy jesteś początkujący, czy pro, czy dopiero rozpoczynasz karierę, czy masz 20 lat doświadczenia, czy czujesz się na scenie jak ryba w wodzie, czy jak skazaniec wleczony na egzekucję. Pomożemy. P.S. Ten pusty pasek to politycy. Oficjalnie - nie pomagamy 😉
Cena podstawowa to 147zł brutto za ewaluację. Ale to nie znaczy, że nie możesz dostać więcej. eśli spełnisz odpowiednie warunki, może coś uda się nam wynegocjować 🙂
Użyj kodu "testimonial", żeby dostać 30% zniżki. ALE - kupując usługę, zgadzasz się na udzielenie nam referencji w postaci ankiety i użycie ich do promocji OceńMowę.pl. Brzmi dobrze? łap zniżkę 🙂 Kliknij na ten tekst, żeby zobaczyć ankietę, którą wypełnisz po wszystkim. Oferta ograniczona liczbowo!
Jeśli jesteś na Facebooku członkiem grupy "Trener Trenerowi Trenerem", oto kod dla Ciebie: "trener". Niesamowite, prawda? Tu również jest zniżka, 20%. Po to, żeby rynek trenerów w czasach pandemii prezentował się lepiej. I skuteczniej.
Jeśli chcesz, możesz kupić więcej niż jedną ewaluację. Na przykład pakiet trzech ewaluacji to zniżka 30%, a większe pakiety możesz negocjowac indywidualnie. Daj nam koniecznie znać!
W Twojej skrzynce czeka mail ze wskazówkami, co i jak pozmieniać, zeby było znacząco lepiej. Dostajesz też dostęp do materiałów, które pomogą Ci zrobić #LepszePrezentacje. Do pracy!
Po nagraniu filmu i umieszczeniu go na serwerze oraz po rejestracji i zakupie usługi, nasi eksperci dostaną powiadomienie od systemu. Od tego momentu mają 48 godzin na to, żeby obejrzeć Twoje nagranie, ocenić je pod względem merytorycznym, napisać ewaluację i przesłać ją do Ciebie, wraz z zaleceniami
Pięć elementów:
IDEA – sprawdzamy, czy po wysłuchaniu Twojej mowy Twoja widownia zrozumie, co miałeś na myśli. Pokażemy Ci, co my zrozumieliśmy – i jak to poprawić.
TEKST – powiemy Ci, czy operujesz jasnym, zrozumiałym i ciekawym językiem.
WARSZTAT – usprawnimy Twój warsztat sceniczny, dając Ci kilka rad związanych z mową ciała, głosem, różnorodnością.
SCENA – jeśli to będzie możliwe, zasugerujemy możliwe obszary do poprawy w zakresie zarządzania sceną czy miejscem prezentacji. Również z wykorzystaniem pomocy
wizualnych.
MARKA – powiemy Ci, jak ta prezentacja wpływa na Twoją wiarygodność i eksperckość, czyli jak możesz lepiej zbudować markę osobistą lub firmową.
Ze względu na nasze własne zasoby i zobowiązania. Nie jesteśmy w stanie (chwilowo) zagwarantować krótszych terminów, aczkolwiek zazwyczaj trwa to dużo szybciej. Ale, jeśli jesteś zainteresowany usługą PREMIUM, daj nam znać.
Tak. Nie dzielimy się ani nagraniami, ani ewaluacjami bez wyraźnej, pisemnej zgody naszych klientów. Co więcej – Twój adres email nie będzie używany w celach marketingowych po zakończeniu usługi (w trakcie jej trwania pozwolimy sobie zasugerować dodatkowe działania, jeśli uznamy, że jest to dla Ciebie wartościowe), chyba, że wyrazisz na to zgodę. Taki ptaszek tam można zaznaczyć.
Ponieważ usługa wystartowała dwa lata temu, ale wszyscy nasi klienci pracowali w sesjach on-site (czyli na żywo, bez nagrań), nie mamy jeszcze testimoniali. Mamy jedynie referencje od klientów (patrz poniżej). Więc ten akapit poniżej może być Twoją szansą na wystawienie nam testimoniali, których użyjemy na tej stronie 🙂
Powyżej zamieściliśmy przykłady ewaluacji, wraz z nagraniami
naszych klientów. Tych, oczywiście, którzy wyrazili na to zgodę.
Kliknij poniżej, żeby tam przejść.
Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.
• Pierwsze wystąpienie w 2008
• 2010 – pierwsza płatna mowa
• 2011 – finalista Mistrzostw Europy w Przemawianiu
• 2012 – 2016 v-prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych
Mówców
• od 2015 – expert w Brian Tracy International Speakers Club
• 2019 – finalista Sales Angels 2019
• Autor książek i kursów o tematyce przemawiania
Copyright 2017-2018 Jerzy Zientkowski | Regulamin serwisu | Cookies
Administratorem danych osobowych jest
speakerslair Jerzy Zientkowski
Drapałka 3B
62-023 Borówiec
tel. 601 534 576
e-mail: [email protected]
Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być i są podmioty świadczące usługi hostingu, usług informatycznych, wysyłki newslettera, a także podmioty upoważnione doodbioru danych na podstawie przepisów prawa.
Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera i ofert marketingowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO dla prawnie uzasadnionego interesu Administratora – marketingu bezpośredniego produktów i usług
Dane osobowe są przechowywane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, a po tym okresie przez aż do przedawnienia ewentualnych roszczeń.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych
przysługują Pani/Panu następujące prawa:
RODO jest skonstruowane tak, żeby ograniczyć możliwość nieuprawnionwego wykorzystania Twoich danych. Oznacza to równiez, niestety, mniej możliwości na dawanie Ci dobrych treści, reklam i ofert.
Jeśli nie życzysz sobie otrzymywania ode mnie treści wszelakich, nie pobieraj darmowego ebooka. Jeśli jednak chcesz go mieć, a nie chcesz maili ode mnie, pobierz go, a potem wycofaj zgodę. Będzie mi przykro, rzecz jasna…
Wycofania zgody można dokonać, korzystając z linku podanego w mailu.
Nowa cena: 27.00 PLN