kreatywność vs powtarzalność

Kreatywność rozwiązuje problemy, powtarzalność generuje jakość.

Jeśli Twój klient ma problem, którego rozwiązania nie znacie, powtarzalność nie przyda się za bardzo.

Jeśli Twój klient ma problem, a Ty znasz rozwiązanie, kreatywność będzie tylko kosztem.

Trzeba tylko zadać dwa ważne pytania:

Czy to jest na pewno problem (a może ktoś zna już rozwiązanie)?

Czy mój klient oczekuje kreatywności?

Kiedy stoję na scenie podczas konferencji, żaden z moich słuchaczy nie oczekuje kreatywności. Moja prezentacja nie rozwiązuje ich problemów – są zainteresowanie jej jakością. Tu liczy się powtarzalność.

Kiedy rozmawiam z klientem w jego biurze o tym, co go trapi, mogę sięgać po sprawdzone odpowiedzi i rozwiązania. Ale jeśli znajdziemy prawdziwy problem, liczy się kreatywność.

Średnio: 4.7 / 5. Głosów: 3

As you found this post useful…

Follow us on social media!

KLAUZULA INFORMACYJNA - POBIERANIE MATERIAŁÓW

Logo jerzy Zientkowski

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest
speakerslair Jerzy Zientkowski
Drapałka 3B
62-023 Borówiec
tel. 601 534 576
e-mail: [email protected]

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być i są podmioty świadczące usługi hostingu, usług informatycznych, wysyłki newslettera, a także podmioty upoważnione doodbioru danych na podstawie przepisów prawa.

Po co nam Twoje dane?

Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera i ofert marketingowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO dla prawnie uzasadnionego interesu Administratora – marketingu bezpośredniego produktów i usług

Jak długo je trzymamy?

Dane osobowe są przechowywane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, a po tym okresie przez aż do  przedawnienia ewentualnych roszczeń.

Twoje prawa

W związku z przetwarzaniem danych osobowych
przysługują Pani/Panu następujące prawa: 

  • prawo dostępu do treści danych,
  • prawo do sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

A jeśli nie chcę dać zgody marketingowej?

RODO jest skonstruowane tak, żeby ograniczyć możliwość nieuprawnionwego wykorzystania Twoich danych. Oznacza to równiez, niestety, mniej możliwości na dawanie Ci dobrych treści, reklam i ofert.

Jeśli nie życzysz sobie otrzymywania ode mnie treści wszelakich, nie pobieraj darmowego ebooka. Jeśli jednak chcesz go mieć, a nie chcesz maili ode mnie, pobierz go, a potem wycofaj zgodę. Będzie mi przykro, rzecz jasna…

Wycofania zgody można dokonać, korzystając z linku podanego w mailu.

Wyzwanie 7 kroków do mistrzowskiej prezentacji

Cena regularna: 49.00 PLN

Nowa cena: 27.00 PLN

WARSZTATY 7 kroków do mistrzowskiej prezentacji w biznesie

1590 zł brutto

STORYTELLING W BIZNESIE 2.0