Wiem, jak systemowo podejść do rozumienia rozwiązywania problemów 🙂
Zbieranie historii biznesowych, tworzenie portfolio dla #SpeedStoryTelling
Od idei przez wiedzę do praktyki, czyli prosty proces przygotowania prezentacji.
STORYTRIGGERS™ w praktyce: od identyfikacji potrzeby przez historię do mierzalności.
Storytelling da Ci pewność siebie opartą na faktach, a nie założeniach. Posłuchaj, w jaki sposób możesz zamienić kilka drobnych działań na nawyki, które zamienią Ciebie w pewnego siebie mówcę, sprzedawcę, eksperta.
O webinarze Jerzego dowiedziałem się z LinkedIN. Chciałem dowiedzieć się, jak przekuć opowiadanie w realne korzyści biznesowe. Wiedziałem, że warto się zapisać, bo znałem Jego wystąpienia, wiedziałem, że będzie "mięso".Najważniejsze podczas webinaru dla mnie było odkrycie, jak mierzyć swoje storytellingowanie, opracowywać wypowiedzi. Umiejętności przekazywane przez Jerzego w mojej branży są potrzebne: jestem managerem sprzedaży, pozyskuję…
O webinarze Jerzego dowiedziałem się z LinkedIN. Chciałem dowiedzieć się, jak przekuć opowiadanie w realne korzyści biznesowe. Wiedziałem, że warto się zapisać, bo znałem Jego wystąpienia, wiedziałem, że będzie "mięso".
Najważniejsze podczas webinaru dla mnie było odkrycie, jak mierzyć swoje storytellingowanie, opracowywać wypowiedzi. Umiejętności przekazywane przez Jerzego w mojej branży są potrzebne: jestem managerem sprzedaży, pozyskuję i odzyskuję klientów w technicznym B2B. Uważam, że gadanie tylko dla gadania to strata czasu, a zbyt często wpadam w tą pułapkę.Łukasz M. 2020-04-24
Na Facebooku zobaczyłem reklamę webinaru "Bezstresowy Storytelling", a stres i adrenalina podczas konferencji, powoduje, ze brakuje mi luzu. Myśle w trakcie o tym, żeby dobrze wypaść.Zapisałem się, bo robię to w ramach rozwoju osobistego. Pisałem kiedyś w mailu, ze mnie ktoś wkurzył 🙂 i dlatego zacząłem się rozwijać w prowadzeniu konferencji.Z ciekawostek, świetne było o…
Na Facebooku zobaczyłem reklamę webinaru "Bezstresowy Storytelling", a stres i adrenalina podczas konferencji, powoduje, ze brakuje mi luzu. Myśle w trakcie o tym, żeby dobrze wypaść.
Zapisałem się, bo robię to w ramach rozwoju osobistego. Pisałem kiedyś w mailu, ze mnie ktoś wkurzył 🙂 i dlatego zacząłem się rozwijać w prowadzeniu konferencji.
Z ciekawostek, świetne było o tym, żeby napisać tekst, który się redukuje 64,32,16 🙂
Przyda mi się to, bo zajmuję się z żona nieruchomościami i home stagingiem. Sprzedajemy ebooka o home stagingu.Sławek Leszczyński 2020-04-24
Dłuższy czas obserwowałem Cię na LinkedIn, więc gdy zauważyłem Twój post z zaproszeniem na webinar, to w te pędy się zgłosiłem. Chciałem zrozumieć, czym jest i w czym może pomóc storytelling w moim biznesie. Pracuję jako dystrybutor, w sumie sprzedawca, ale i szkoleniowiec produktowy. Teraz wiem, że storytelling przyda się w obu moich aktywnościach. Dowiedziałem się, czym jest StoryFile, czyli narzędzie…
Dłuższy czas obserwowałem Cię na LinkedIn, więc gdy zauważyłem Twój post z zaproszeniem na webinar, to w te pędy się zgłosiłem. Chciałem zrozumieć, czym jest i w czym może pomóc storytelling w moim biznesie. Pracuję jako dystrybutor, w sumie sprzedawca, ale i szkoleniowiec produktowy. Teraz wiem, że storytelling przyda się w obu moich aktywnościach. Dowiedziałem się, czym jest StoryFile, czyli narzędzie do regularnego zbierania historii. Fajny był też pomysł z podziałem prezentacji na części i ćwiczenia jej wg tego, co wypadnie na kostce. Wielkie dzięki i obserwuję dalej!
Łukasz G. 2020-05-25
Copyright 2017-2020 Jerzy Zientkowski | Regulamin serwisu | Cookies
Administratorem danych osobowych jest
speakerslair Jerzy Zientkowski
Drapałka 3B
62-023 Borówiec
tel. 601 534 576
e-mail: [email protected]
Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być i są podmioty świadczące usługi hostingu, usług informatycznych, wysyłki newslettera, a także podmioty upoważnione doodbioru danych na podstawie przepisów prawa.
Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera i ofert marketingowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO dla prawnie uzasadnionego interesu Administratora – marketingu bezpośredniego produktów i usług
Dane osobowe są przechowywane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, a po tym okresie przez aż do przedawnienia ewentualnych roszczeń.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych
przysługują Pani/Panu następujące prawa:
RODO jest skonstruowane tak, żeby ograniczyć możliwość nieuprawnionwego wykorzystania Twoich danych. Oznacza to równiez, niestety, mniej możliwości na dawanie Ci dobrych treści, reklam i ofert.
Jeśli nie życzysz sobie otrzymywania ode mnie treści wszelakich, nie pobieraj darmowego ebooka. Jeśli jednak chcesz go mieć, a nie chcesz maili ode mnie, pobierz go, a potem wycofaj zgodę. Będzie mi przykro, rzecz jasna…
Wycofania zgody można dokonać, korzystając z linku podanego w mailu.
Nowa cena: 27.00 PLN