2020-05-28
    

Wraz z przełożoną szukaliśmy podobnego kursu. Chcieliśmy znaleźć nowe zastosowania i usprawnić storytelling w budowaniu marki. Myślę, że ta wiedza jest potrzebna w każdej branży, natomiast w mojej (bezpieczne udostępnianie poufnych danych online) storytelling bardzo dobrze komunikuje kwestie bezpieczeństwa: ważnych danych finansowych, personalnych czy strategicznych firm. Mamy w firmie wartości-spokój ducha, kontrola, szybkość, kompleksowe wsparcie klienta, prostota czy oszczędność czasu i inne. Gdy w grę wchodzą ogromne koszty inwestycji, zachowanie ciągłości biznesu, zagadnienia prawne i kredytowe, ubieranie ich storytellingowo jest świetnym rozwiązaniem, by móc te wartości przekazać i jednocześnie pokazać, że nasz produkt to wspomniane bezpieczeństwo zapewnia-tu wątek edukacyjny jest bardzo przydatny, a więc, na przykład, uporządkowanie historii wg modelu EIES może okazać się bardzo pomocne, zarówno w docieraniu do stałych, świadomych klientów, jak i nowych.
Do udziału w warsztatach Jerzego przekonało mnie duże dopasowanie do potrzeb i osoba prowadzącego, czas trwania, który dawał obietnicę, że będzie dużo wartościowej wiedzy. Bardzo się ucieszyłem z indywidualnego kontaktu po kursie, to było miłe ; ) Zajęcia były dynamiczne, bogate w treść i przyjemne w odbiorze. Podejście do analizowania historii, które pisali uczestnicy, było dokładnie takie, jakiego oczekiwałem, skupiało się na celu i było 100% merytoryczne. Chciałbym dowiedzieć się natomiast jeszcze więcej o różnych formatach pisania historii w zależności od kanału komunikacji i jak storytelling można optymalnie wykorzystać w każdym z nich.