BŁYSKAWICZNY STORYTELLING

DOŁĄCZ DO DARMOWEGO WEBINARU, W CZWARTEK, 14 MAJA O 20:00

DOŁĄCZ DO DARMOWEGO WEBINARU, W CZWARTEK, 14 MAJA O 20:00​

Przechodząc dalej akceptujesz regulamin serwisu zientkowski.pl. Jeśli nie akceptujesz regulaminu, nie klikaj tego przycisku
adi-goldstein-7BpeiA0bhxs-unsplash

S.W.A.R.M.

Podczas kryzysu nie ma czasu na dłużyzny. Błyskawiczny storytelling to coś skutecznego, efektywnego i na wczoraj.

Strategia szybkiego tworzenia autentycznych i skutecznych historii biznesowych pomoże Ci znaleźć, zmodyfikować i dopracować historie, które dodadzą Twojemu biznesowi wiarygodności…i szybkości.

jerry-zhang-Y8lCoTRgHPE-unsplash 1

PROSTY SCHEMAT

Podróż bohatera, koło relacji, matryca emocji to potężne narzędzia, jeśli masz na nie czas. Potrzebujesz prostego schematu, dzięki któremu możesz na scenie, przed kamerą, w rozmowie 1×1 wyjąć z kieszeni kawałek historii, oszlifować w locie i wręczyć klientowi jako diament.

W sprzedaży, w przywództwie, w biznesie, prostota jest szczytem wyrafinowania. A Ty możesz zdobyć każdy szczyt.

31-20140927_KONFERENCJA_Jerzy-31

konkretne przykłady

Zobacz trzy typy historii, na konkretnych przykładach, które pozwolą Ci zobaczyć, jak działa błyskawiczny storytelling, zanim opowiesz historię klientom.

Wzięte z sal szkoleniowych Jerzego, opowiadane wielokrotnie u klientów. Analiza i omówienie działania historii dadzą Ci do ręki nie tylko teorię, ale i rozumienie mechanizmów storytellingu.

rachael-gorjestani-X6CZGpJBi8U-unsplash

zbuduj własną historię

Zanim opuścisz webinar, będziesz miał szansę wraz ze mną, bazując na moich szablonach, wyprodukować 🙂 swoją własną historię. Po to, żeby przekonać się, jak można w kilka minut stworzyć wpis, post, nagranie, pitch sprzedażowy albo dowolny kawałek komunikacji, który storytellingiem broni Twojej tezy, wzmacnia Twoje przesłanie, multiplikuje Twoją sprzedaż.

STORYTELLING MOŻE ZMIENIĆ TWÓJ MARKETING W SCENĘ, Z KTÓREJ ŁATWIEJ SPRZEDAWAĆ

Dołącz do darmowego webinaru już teraz

Logo jerzy Zientkowski

Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 25-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.

Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.

Z doświadczeniem w IT, na styku biznesu, sprzedaży i obsługi klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z różnymi branżami, różnymi potrzebami klientów, w wielonarodowych środowiskach. Praktykując to, co głosi, od 2015 mówił do ponad 40 000 osób rocznie i przemawiał podczas tak różnych eventów jak TEDx, Spectacular Speaking, Nowoczesne Techniki Sprzedaży, Pełna Moc Możliwości, BUCOM 2014, Toastmasters Leaderhip Institute i Toastmasters District Conference w Bonn/Cologne, VI Kongres Business Intelligence, V Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Festiwal Inspiracji w Warszawie, Edutainment w Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu, GEM CEE i CFO Forum w Pradze, Wyzwania IT, Kariera IT i Kariera Programisty, Systemy dla Przedsiębiorstw, Akademia Mentoringu UAM Poznań, Techworld, Contman Forum i Przyszłość IT i Forum Wsparcia IT.

Jerzy stał na scenie obok takich mówców, jak Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Robert Krool, Szymon Kudła, Robert Cialdini i Brian Tracy. W 2012 dotarł do finałów mistrzostw Europy w przemówieniach humorystycznych, w 2013 został Mistrzem Polski w mowach improwizowanych Toastmasters w języku polskim i Wicemistrzem Polski w języku angielskim.

Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce od 2011 roku. Wiceprezes stowarzyszenia w latach 2012-2016, odpowiedzialny za członkostwo, strategię działań i partnerów, organizację konferencji i eventów szkoleniowych. Organizator konferencji Festiwal Inspiracji i Spectacular Speaking.

Szkolił i przemawiał m.in. dla Al Fianco Partners, Allegro, Allianz, Aviva, Aon Hewitt, BGK, Benefit, Bre Bank, Bricoman, BZ WBK…

Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 25-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.

Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych.

Najczęstsze pytania (F.A.Q.)

Czy webinar będzie na żywo?

Pierwszy błyskawiczny storytelling, w czwartek, 14 maja o 20:00, tak. Potem będzie można obejrzeć nagranie (jeśli się zapisałeś) albo evergreen. Choćby po to, żebyś mógł je obejrzeć wtedy, kiedy chcesz, a mnie akurat nie ma przy komputerze.

Czy webinar jest darmowy?

Tak, udział w webinarze jest darmowy. Wymaga tylko zapisu, a więc będziesz musiał mi podać swój e-mail. Na szczęście możesz zaznaczyć opcję dostawania maili marketingowych tak, żeby żadna z promocji i żadne z wydarzeń Ci nie uciekło! 🙂

Czy sprzedajesz coś na webinarze?

Pewnie tak, na samym końcu. Jeśli uznasz, że chcesz więcej wartości, niż daje sam webinar, to skorzystasz, jeśli nie – Twój wybór. Na pewno to nie jest webinar produktowy.

Jak długo trwa webinar?

Pierwsze nagrania testowe trwały około 90 minut – i tyle sobie rezerwujemy, żeby przejść przez całość. Nie liczę sesji pytań i odpowiedzi :), bo ta, znając moich uczestników, może potrwać nieco więcej!

Informujemy, że Twoje dane będą przetwarzane przez speakerslair Jerzy Zientkowski z siedzibą w Borówcu („Organizator”) w ramach umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zgodnie z regulaminem świadczenia usług. Administratorem bazy danych podanych podczas rejestracji na wydarzenie pozostaje Organizator. Zgodnie z rozporządzeniem RODO przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz ich poprawiania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do żądania usunięcia swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do uzyskania kopi swoich danych oraz przeniesienia swoich danych osobowych. Więcej informacji dotyczących celów i sposobów przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Copyright 2017-2018 Jerzy Zientkowski | Regulamin serwisu | Cookies

KLAUZULA INFORMACYJNA - POBIERANIE MATERIAŁÓW

Logo jerzy Zientkowski

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest
speakerslair Jerzy Zientkowski
Drapałka 3B
62-023 Borówiec
tel. 601 534 576
e-mail: [email protected]

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być i są podmioty świadczące usługi hostingu, usług informatycznych, wysyłki newslettera, a także podmioty upoważnione doodbioru danych na podstawie przepisów prawa.

Po co nam Twoje dane?

Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera i ofert marketingowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO dla prawnie uzasadnionego interesu Administratora – marketingu bezpośredniego produktów i usług

Jak długo je trzymamy?

Dane osobowe są przechowywane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, a po tym okresie przez aż do  przedawnienia ewentualnych roszczeń.

Twoje prawa

W związku z przetwarzaniem danych osobowych
przysługują Pani/Panu następujące prawa: 

  • prawo dostępu do treści danych,
  • prawo do sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

A jeśli nie chcę dać zgody marketingowej?

RODO jest skonstruowane tak, żeby ograniczyć możliwość nieuprawnionwego wykorzystania Twoich danych. Oznacza to równiez, niestety, mniej możliwości na dawanie Ci dobrych treści, reklam i ofert.

Jeśli nie życzysz sobie otrzymywania ode mnie treści wszelakich, nie pobieraj darmowego ebooka. Jeśli jednak chcesz go mieć, a nie chcesz maili ode mnie, pobierz go, a potem wycofaj zgodę. Będzie mi przykro, rzecz jasna…

Wycofania zgody można dokonać, korzystając z linku podanego w mailu.

Wyzwanie 7 kroków do mistrzowskiej prezentacji

Cena regularna: 49.00 PLN

Nowa cena: 27.00 PLN

WARSZTATY 7 kroków do mistrzowskiej prezentacji w biznesie

1590 zł brutto

STORYTELLING W BIZNESIE 2.0