Jerzy Zientkowski face

Twój Pierwszy Klient Na

CLUBHOUSE

Clubhouse to świetne miejsce na rozmowy o wszystkim i o niczym, na budowanie relacji i poznawanie nowych ludzi. I, jak każde Social Media, to świetne miejsce na biznes. Ale… Na ClubHouse się nie sprzedaje. Na ClubHouse trzeba dać się kupić.

Ja też nie lubię, jak mi się sprzedaje. Ale kupować lubię.

ClubHouse jest świetnym miejscem do

  • Budowania marki
  • Nawiązywania relacji
  • Paradoksalnie – kupowania.

Dlaczego?

Bo, jak żadne inne medium, obnaża braki „guru”, który może tylko na żywo, bez pieszczenia treści i formy, rozmawiać z odbiorcami.

Nie ma czasu na filtry w instagramie.

Nie ma możliwości testowania reklam na FB.

Jesteś tylko Ty – i widownia.

Więc jeśli masz coś ciekawego do powiedzenia, a potem będziesz miał coś ciekawego do sprzedania, to wyzwanie jest dla Ciebie.

Dlaczego właśnie ClubHouse?

Jedno z najciekawszych miejsc w Social Media początku 2021, CH oferuje tylko jeden kanał komunikacji z odbiorcami: audio.Nie ma tu ani chatu, ani ikonek, ani przesyłania plików, ani zdjęć, ani nagrań…nic.

Włącza się zatem efekt FOMO (Fear Of Missing Out, strach przed przegapieniem), który z jednej strony daje poczucie żalu, że się straciło prelekcję czy rozmowę, ale z drugiej strony – niesamowitego kopa do tego, żeby być obecnym.

Dodatkowym, SUPER WAŻNYM powodem, żeby być na CH już i teraz, jest fakt, że…jeszcze prawie nikogo tam nie ma. To dynamiczne medium, codziennie jest nas tam coraz więcej, ale jeszcze jest prawie pusto. W Twojej niszy możesz okazać się pierwszym

A to najlepszy moment, żeby się rozgościć, porozkładać rzeczy po kątach, pooznaczać miejsca i tematy jako „moje” i zająć niszę.

To co z tym wyzwaniem?

Moim zadaniem bedzie pokazanie Ci, przez 30 dni, super konkretów na temat tego, co i jak zrobić, jak działać, jakie rzeczy robić (a jakich nie), żeby zwiększyć Twoją sieć, zbudować Twoją markę i, ewentualnie zdobyć pierwszego klienta.

Dlaczego ewentualnie?

Bo moje narzędzia działają

  • jeśli masz produkt, usługę, serwis (w tym wyzwaniu tego nie robimy!)
  • jeśli masz wartość do przekazania (to znajdziemy)
  • jeśli bedziesz robić to, co dostaniesz do zrobienia (dziwne, nie?)
 
Czas zacząć działać, prawda?

Czemu Zientkowski?

Często sam zadaję sobie to pytanie...

Trochę gadam.

Od 2008 stoję na różnych scenach, od konferencji przez wydarzenia do gali, wywiadów i pracy z kamerą.

Czyli pracując rozmawianiem, muszę mówić tak, żeby ludzie chcieli mnie słuchać. Inaczej klienci nie chcą mi płacić.

Jeśli już tu jesteś, to pewnie wiesz coś o mnie. Jeśli nie wiesz, pozwól, że przekieruję Cię na moje BIO.

Spotkanie 1

Pierwsze kroki

Podczas pierwszego spotkania poznasz podstawowe zasady, rządzące ekosystemem ClubHouse. Od tych najbardziej oczywistych, do regulaminu (ważny!) i zasad obowiazujących w pokojach.

Może się okazać, że masz tak, jak ja: nie wiesz wszystkiego i popełniasz błędy w oczywistych miejscach. Nie warto!

Spotkanie 2

Bio!

Spotkanie nr dwa to bolesna lekcja pisania BIO, którego celem jest jedna rzecz: zachęcenie do dodania do obserwowanych. Tu nie ma magii, ale jest rzemiosło.

Dla wersji premium: spotkanie Mastermind, praca nad poszczególnymi BIO.

Spotkanie 3

Widoczność

Spotkanie nr trzy poświęcone jest budowaniu widoczności. Czyli – zanim zaczniemy tworzyć własne pokoje, jak sprawić, żeby ludzie chcieli nas słuchać. Bo jeśli tego nie zrobimy, nasze pokoje będą przerażająco puste.

Czyli – wchodzimy na sceny w innych pokojach. I działamy.

Dla wersji premium: spotkanie Mastermind, praca nad listą pytań, sposobami autoprezentacji. Praca praktyczna w aplikacji.

Spotkanie 4

Wartość!

Na tym spotkaniu porozmawiamy o liście tematów, które masz w kieszeni. Żeby założyć pokój, warto mieć o czym mówić. I uwierz mi, nie da się tego robić, improwizując – to nie działa.

Dla wersji premium: spotkanie Mastermind, praca nad listą tematów uczestników, przygotowanie schematów pokojów. 

Spotkanie 5

Od tematu do pokoju

Czas na wejście do pokoju i zamianę tematu na zainteresowanie. Przepracujemy tytuły, opisy, emotikony (!), sposoby zakładania pokojów (ad hoc, planowane) i marketing naokołopokojowy 😉

Dla wersji premium: spotkanie Mastermind, praca nad tytułami i opisami, powtarzalnością tematów. Zaplanowanie realnych pokojów wraz z datami, zaplanowanie wzajemnego wspierania.

Spotkanie 6

Mój (pierwszy) pokój

Jestem na scenie. Gadam. Co dalej? Jak prowadzić pokój? W jaki sposób moderować lub pomagać w moderacji? Co robić, żeby ludzie chcieli z nami zostać? Jak utrzymać uwagę, energię? Jak resetować pokój (i co to jest reset)?

Dla wersji premium: spotkanie Mastermind w aplikacji, ćwiczenia z ewaluacją.

Spotkanie 7

Outbound!

Gdzie przekierowywać ludzi, którzy chcą od nas czegoś? Czego mogą chcieć ludzie, którzy nas słuchają? Jak sprawić, żeby ludzie, którzy obserwują nas na CH (niewygodne!), zostali z nami gdzie indziej (instagram! wygodne!)

Dla wersji premium: spotkanie Mastermind, przygotowanie ścieżek outbound dla poszczególnych pokoi, produktów, usług. Rozmowy o celach i cenach.

Spotkanie 8

Mój pierwszy klient.

Dla wersji premium: spotkanie Mastermind. Trochę smaczków spoza ClubHouse, m.in. jak mierzyć skuteczność na CH, jakich narzędzi używać. Jak zarządzać klientami (przykład od Landing Page do CRM). Sesja Q&A.

A gdzie to wyzwanie?

Technikalia, proszę Państwa

Większość komunikacji i wyzwań będzie szła e-mailem ;), ale spotkania będą na zoomie, w każdy poniedziałek, 20:00-21:00, od 12 kwietnia.

Są dwie wersje tego wyzwania. Pierwsza jest darmowa, gdzie Twoje zadania przyjdą na maila a podczas spotkań na zoomie będziesz mógł posłuchać o szczegółach.

Wersja premium będzie miała dodatkowe spotkania, na zoomie i w aplikacji ClubHouse, dzięki czemu będziemy praktycznie pracowali nad wyzwaniem. Nie tylko praktycznie, ale i wspólnie ze mną, warto dodać 😉

Acha, no i najważniejsze: będą zadania. Oto lista rzeczy, które zrobisz w ramach wyzwania (z moją pomocą lub samemu):

1.Zbuduj poprawne BIO

2.Podnieś liczbę followersów o 50

3.Wejdź na 30 pokoi na scenę i zadaj pytanie/daj wartość słuchaczom (mierząc +follow)

4.Załóż i poprowadź z kimś pokój, w którym będzie 30/100 osób

5.Przekieruj na swojego instagrama co najmniej 5 osób ze swojego pokoju

6.Podnieś liczbę followersów o 100

7.Załóż sam pokój, w którym będzie 50/200 osób

8.Zdobądź jednego klienta ze swojego pokoju

FAQ. Pytania i odpowiedzi.

Tak. W tej wersji dostajesz nie tylko maile i udział w ośmiu standardowych spotkaniach, ale i dodatkowe, godzinne osiem spotkań, podczas których pracujemy indywidualnie (te sesje nie są 1×1, ale nie będzie na nich więcej niż 10 osób).

Pomożesz z produktem?

To trochę odrębny temat, ale na pewno poruszymy go podczas spotkań MasterMind, ok?

Biorę. Poproszę dwa razy.

FREE

Mail i jedziemy

PREMIUM

199 zł

Copyright 2017-2018 Jerzy Zientkowski | Regulamin serwisu | Cookies

STORYTELLING W BIZNESIE 2.0

Rezerwacja zamknięta

KLAUZULA INFORMACYJNA - POBIERANIE MATERIAŁÓW

Logo jerzy Zientkowski

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest
speakerslair Jerzy Zientkowski
Drapałka 3B
62-023 Borówiec
tel. 601 534 576
e-mail: [email protected]

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być i są podmioty świadczące usługi hostingu, usług informatycznych, wysyłki newslettera, a także podmioty upoważnione doodbioru danych na podstawie przepisów prawa.

Po co nam Twoje dane?

Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera i ofert marketingowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO dla prawnie uzasadnionego interesu Administratora – marketingu bezpośredniego produktów i usług

Jak długo je trzymamy?

Dane osobowe są przechowywane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, a po tym okresie przez aż do  przedawnienia ewentualnych roszczeń.

Twoje prawa

W związku z przetwarzaniem danych osobowych
przysługują Pani/Panu następujące prawa: 

  • prawo dostępu do treści danych,
  • prawo do sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

A jeśli nie chcę dać zgody marketingowej?

RODO jest skonstruowane tak, żeby ograniczyć możliwość nieuprawnionwego wykorzystania Twoich danych. Oznacza to równiez, niestety, mniej możliwości na dawanie Ci dobrych treści, reklam i ofert.

Jeśli nie życzysz sobie otrzymywania ode mnie treści wszelakich, nie pobieraj darmowego ebooka. Jeśli jednak chcesz go mieć, a nie chcesz maili ode mnie, pobierz go, a potem wycofaj zgodę. Będzie mi przykro, rzecz jasna…

Wycofania zgody można dokonać, korzystając z linku podanego w mailu.

Wyzwanie 7 kroków do mistrzowskiej prezentacji

Cena regularna: 49.00 PLN

Nowa cena: 27.00 PLN

WARSZTATY 7 kroków do mistrzowskiej prezentacji w biznesie

1590 zł brutto

FAQ

STORYTELLING W BIZNESIE 2.0